Aantal Gebruikers t/m Vandaag

maandag 21 januari 2013

Hoe Verdien Ik Geld Met Mijn Pc Of Mobiel??



MiljonairsModel Casper Camps

Op 5 November 2012 gekozen tot Allersnelste Geld Verdien Methode........

MiljonairsModel 100% Snelste Geld Verdien Model

De eerste indruk.*

MiljonairsModel Casper Camps.... 

Je krijgt over het algemeen geen tweede mogelijkheid, de allereerste indruk moet van kwaliteit zijn! Dat is een voornaam topic dat mij tenminste altijd is bijgebleven. Heeft men eenmaal een mening gevormd, dan moet je van goede huize komen, wil je die nog kunnen corrigeren of herroepen.

Als je voor de allereerste keer de titel van het MiljonairsModel te horen krijgt, zal je ongetwijfeld net als ik vol twijfel zijn. “Het zal ongetwijfeld wel weer zo’n vlot en als de bliksem geld verdienen plan zijn.” Het hinderlijke filmpje van de opt-in pagina beaamt -zoals je al veronderstelde- je gelijk. Ondanks alles ben je nieuwsgierig en wil je er meer van weten. Precies zoals ik.
Dat is de oorzaak dat je bent gaan rondkijken op het Internet en op mijn review bent gearriveerd. Gelukkig maar! Waarom dat? Dat zal ik in het volgende gedeelte eens uit de doeken doen.(geld opnemen)

Bekijk eerst onderstaande video van Casper....

 

Wat geschiedenis.**
Nu moet ik bekennen dat ik Casper Camps al sinds 2009 volg. Ik heb zijn eerste gratis video’s echt tientallen keren bestudeerd en menig kladblok vol gekliederd. Deze stonden geheel en al vol met bruikbare ideeën en buitengewone plannen. Helaas was de tijd toentertijd voor mij nog niet rijp om hier ook echt druk mee aan de slag te gaan. Ik werkte fulltime en had nauwelijks tijd om mijn huis schoon te maken en boodschappen te doen. De projecten werden weggestopt in de kast. Totdat ik, begin dit jaar, weer met een aantal video’s van Casper (wederom gratis) op internet in aanraking kwam. Ditmaal gingen ze onder andere over slim domeinnamen kopen. Daarna heb ik de Underground Tactics gedaan en na het doorlopen van dit programma en de prestaties die ik dankzij Casper had gehaald, was mijn geloof in hem inmiddels reusachtig. Dat was dan ook precies oorzaak dat ik het aandurfde om het introductiepakket en het lidmaatschap van het Miljonairs Model aan te schaffen. Ik wist tenslotte dat zijn opleidingen altijd van uitermate hoge klasse zijn!
(geld opnemen)


De tweede indruk.** Met onderstaande Video Was Mij Compleet Duidelijk Met Wie Ik Te Maken Had!!! Kijken hoor.***
Na het afrekenen van het geld voor het lidmaatschap ging ik snel “naar binnen”in het trainingsgedeelte. Het was echter niet wat ik er van had verwacht, het was nog zoveel meer.
Als eerste krijg je een introductievideo te zien, waarin je wordt uitgelegd wat je kunt verwachten en wat het Miljonairs Model nu exact inhoudt. Dit is ook een behoorlijk motiverende video, zoals je ook wel kunt lezen aan de vele opbouwende antwoorden eronder. Er was zelfs een reactie van een man die zijn baas had verteld dat hij parttime ging werken. Dat vond ik behoorlijk ondoordacht, maar kan je nagaan hoe groot het vertrouwen is in het programma! Na het zien van de introductievideo, wil je ook echt direct doorgaan met de volgende.
Stap voor stap loodst Casper je aan de hand mee door het programma. Aan het einde van elke video komt er een stappenplan in beeld dat je precies moet volgen. Zo leer je een Paypro account aan te maken, een domeinnaam door te verwijzen naar de opt-in van het Miljonairs Model en hoe je de promotie een “Majorblast”geeft. Ook staan in het gedeelte van de training (Fase I) allerlei methodes om het Miljonairs Model te promoten bij anderen en daar commissie voor binnen te halen. De bedragen die je krijgt, zijn overigens niet mis! De commissie voor het introductiepakket is maar liefst 30 euro en voor elk aangebracht lid zelfs 100 euro (maand na maand na maand).(geld opnemen)

Drie fasen.

Het programma zelf bestaat uit drie fasen. Fase I is de fase waarin je het Miljonairs Model promoot (je leert precies hoe) en het onder de aandacht brengt van zoveel mogelijk anderen. Dit zowel offline als online. Dit is het makkelijkste gedeelte van de training.
Als je deze fase eigengemaakt hebt, mag je naar Fase II en hierin maak je kennis met verschillende andere Affiliate-netwerken, hoe je daar lid van kunt worden en aan welke eisen je moet voldoen en hoe je er aan kunt voldoen. Fase III is de fase waarin je zelf je eigen producten gaat vervaardigen en een zaak gaat opbouwen met je eigengemaakte producten.
Niks geen affiliate, nee je wordt een eigen productowner! Is dat gaaf of wat?!
Deze handigheden worden je aangeleerd in zo’n 50+ video’s (op moment van het schrijven van dit artikel) en er komen er bijna elke dag weer nieuwe bij. Ook is er in het ledengedeelte een bonussectie waarin nog meer video’s staan, waaronder bijvoorbeeld de complete Listbuilding Masterclass. Dit was een programma ter waarde van 97 euro van vier weken van Casper Camps waarin hij je (ook weer) bij de hand neemt om binnen een minimale tijd een megalijst aan klanten te werven. Ook hierin weer vele extra’s en alles duidelijk en in Jip en Janneke taal uitgelegd. Overigens kan je dit programma versneld volgen.
Dan is er ook nog de Skillset en hierin, je raadt het al, nog meer video’s en adviezen. Een hele waardevolle tip die je daar kunt vinden, is er één om minder belasting te betalen. Altijd handig in tijden van crisis toch?(geld opnemen)
Support.
Uiteindelijk is er nog een gedeelte dat ik erg belangrijk vind. Het supportgedeelte. Je kunt op meerdere manieren hulp krijgen als je vastloopt. Via de mail, via de telefoon, via het trainingsgedeelte en via het ILC. Dit is een interactief leercentrum (omgeving zoals een forum) waar je je vragen en opmerkingen kunt posten om beantwoordt te laten worden door een medelid of een deskundige van het team. Wanneer je besluit om lid te worden, krijg je je leven lang het lidmaatschap van het ILC cadeau.

Conclusie.

Al met al ben ik tot nog toe erg tevreden met het trainingsgedeelte. Het is een ongelooflijk hoeveelheid aan kennis bij elkaar en het biedt je inzichten in totaal onverwachte kanten van bepaalde websites. Je komt tips tegen over bijvoorbeeld Facebook die je nog niet wist.
Al zou je zelfs maar besluiten om een kort lidmaatschap van één maand af te nemen en alle informatie tot je te nemen, dan weet ik zeker dat je versteld zult staan. Het is zeker de moeite waard!.
Als je een eigen business (online of offline) hebt, is dit superaanbod van Casper Camps zeker aan te bevelen. Je zult blij verrast zijn van wat je allemaal nog meer aan reclametechnieken kunt doen dan de gangbare manieren.

Ook vind ik (zelf) de lessen erg leuk en motiverend. Casper krijgt iedereen aan de gang en je voelt je energiek en wilt tot vervelens toe (van je partner of familie dan) uren en uren achter elkaar doorwerken.(geld opnemen)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten