Aantal Gebruikers t/m Vandaag

zondag 8 juli 2012

MiljonairsModel Zorgt Voor Financiële Onafhankelijkheid

MiljonairsModel Gaat Over Zee....
Hallo allemaal,

Zojuist geland op London Heathrow.

Een goede vriend van mij belde mij vorige week op. Hij woont ongeveer 20 jaar in het centrum van Londen en runt daar nu 3 jaar een kleine supermarkt. Samen met zijn vrouw en 2 kinderen probeert hij het hoofd boven water te houden. Ik was al langere tijd van plan hem te gaan bezoeken en eindelijk is het er nu van gekomen.

Op dit moment wacht ik op een bus die mij verder richting centrum zou moeten vervoeren maar zoals het er nu uitziet rijden de bussen hier niet echt regelmatig. 

Afgelopen week was ik verbijsterd toen ik het verhaal van Wilfried hoorde over zijn financiële situatie. Het kwam er hier op neer dat hij omgerekend nog zo een kleine € 300,- per maand overhield om alles van te doen. Dan had hij al zijn vaste lasten betaald zowel privé als zakelijk.

Positief zoals Wilfried is zij hij dat het best te doen is.

Wilfried en ik hebben samen de hele lagere school periode doorlopen en ook nog een groot gedeelte van de middelbare school.  We deden eigenlijk alles samen van hutten bouwen tot ons eerste biertje en onze eerste vriendinnen. 

Rond ons 16e zijn we het contact verloren omdat zijn ouders uit elkaar gingen en hij verhuisde richting het Noorden. Met zijn moeder woonde hij een aantal jaar in Leeuwarden. Af en toe telefonisch contact met hem maar zoals dat gaat verlies je elkaar uit het oog. Een half jaar geleden kreeg ik een telefoontje uit Engeland. Wilfried!!

Lang bij gepraat. Al met al werd ik niet vrolijk van zijn verhaal. Zelfs een beetje verdrietig. Ik wist dat ik hem kon helpen, althans financieel. Ondertussen hebben we al een aantal keer telefonisch contact gehad en gemaild en  heb ik hem verteld over het MiljonairsModel en wat de mogelijkheden zijn. Vol ongeloof hoorde hij mijn verhaal maar wilde er wel meer over weten. Hahaha.... Ja natuurlijk wilde hij dat. 

Ik ben er van overtuigd dat ik ook hem een financieel onafhankelijke toekomst kan bieden. Net zoals ik dat jou kan bieden. Het maakt mij blij en vrolijk om hem en zijn familie in ieder geval  te gaan ontmoeten en dat ik hem alles kan gaan vertellen over het MiljonairsModel. 

Ik wil ook jou graag alles vertellen over het MiljonairsModel en welke mogelijkheden je dat biedt, nu direct en in de toekomst. Door hieronder op de gele button te drukken krijg je inzage in een geheim rapport van het MiljonairsModel. Veel plezier!!


Later meer!!

Gr, Patrick.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten